§1
Postanowienia
ogólne
1. Sklep internetowy [dalej “Sklep”] prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem Internetu oraz w sklepie stacjonarnym, na podstawie niniejszego Regulaminu
[dalej “Regulamin”]
.
2. Właścicielem Sklepu jest: Przystań Klocków Szymon Mentlewicz, 32-300 Olkusz ul. Króla Kazimierza Wielkiego 11, NIP: 6372079337, REGON: 121042909, adres email: kontakt@przystanklockow.pl.
3. Regulamin jest integralną częścią umowy sprzedaży zawieranej z Klientem.
4. Warunkiem zawarcia umowy sprzedaży jest akceptacja Regulaminu przez Klienta.
5. Ceny podane w Sklepie są cenami brutto.
6.
Towary dostępne w Sklepie w większości są towarami używanymi, posiadającymi
ślady użytkowania, a czasem nawet drobnymi uszkodzeniami.
Dokładne
wady przedmiotu są opisane w rubryce “uwagi” znajdującej się przy
każdym zestawie. Każda wada jest dokładnie sfotografowana i pokazana na stronie
przedmiotu, a w razie wątpliwości możemy wysłać więcej zdjęć
przedmiotu.
§2
Zamówienia
1. Zamówienia można składać w następujący sposób:
- poprzez formularz zakupowy i koszyk dostępny na stronie internetowej Sklepu,
- W sklepie stacjonarnym (Olkusz, ul. Kr.K Wielkiego 11)
2. Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie przez Klienta danych pozwalających na weryfikację Klienta i odbiorcy towaru. Sklep potwierdza przyjęcie zamówienia emailem lub telefonicznie. Sklep ma prawo odmówić przyjęcia zamówienia, ograniczyć sposób płatności lub żądać przedpłaty w przypadku, gdy zamówienie budzi uzasadnione wątpliwości co do prawdziwości i rzetelności podanych danych bądź sposobu zapłaty.
3. Dla stron wiążące są informacje zawarte na stronie internetowej Sklepu przy kupowanym towarze w momencie złożenia zamówienia, w szczególności: cena, charakterystyka towaru, jego cechy, elementy wchodzące w skład zestawu, termin i sposób dostawy.
4. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru. Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w mailu przysłanym Klientowi przez Sklep.
§3
Płatności
1. Klient ma do wyboru formy płatności określone w zakładce Dostawa i płatność.
2. Ceny przesyłek określone są w cenniku Dostawa i płatność.
3. Warunkiem wydania towaru jest zapłata za towar i przesyłkę.
§4
Wysyłka
towaru
1. Zamówiony towar Sklep wysyła za pośrednictwem firm wysyłkowych (np. Paczkomatów InPost, Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej).
2. W przypadku płatności za pomocą karty płatniczej, termin realizacji zamówienia jest liczony od chwili pozytywnej autoryzacji transakcji.
3. W przypadku płatności tradycyjnych, termin wysyłki wydłuża się o okres pomiędzy złożeniem zamówienia, a datą zaksięgowania należności na rachunku bankowym Sklepu.
§5
Reklamacje
1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien odesłać do Sklepu, na koszt Sklepu, reklamowany towar wraz z opisem niezgodności.
2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu zwrotu towaru wraz z opisem niezgodności.
3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
4. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Klienta powodujące błędne lub zniekształcone wyświetlanie informacji o towarach (np. kolorów), nie mogą być podstawą reklamacji.
§6
Prawo
odstąpienia od umowy
1. Na podstawie Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. Klient ma prawo odstąpienia od umowy.
2. Prawo odstąpienia od umowy jest skuteczne jeżeli Klient złoży Sklepowi, w terminie 14 dni od odbioru towaru, oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3. Klient zwraca towar do Sklepu w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
4. W ciągu7 dni roboczych od otrzymania przesyłki, Sklep sprawdzi stan przekazanego produktu.
5. W terminie 7 dni od sprawdzenia towaru Sklep zwraca Klientowi zapłaconą kwotę. Klient powinien wskazać numer rachunku bankowego, na jaki ma zostać przelana zwracana kwota. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.
6. Prawo odstąpienia nie przysługuje Klientowi w przypadkach określonych w ustawie, o której mowa w ust. 1 powyżej.
§7
Skup
klocków
1.Skup klocków odbywa się w siedzibie firmy.
2.Skup
klocków dokonywany jest na podstawie ich wagi, a cena zalezna od
rodzaju oraz jakości klocków.
Dokładny
cennik za kilogram klocków jest podany na stronie internetowej w zakładce “skup
klocków”.
3.
Właściciel zastrzega sobie prawo do tymczasowych przerw w skupie
klocków.
4.Sprzedaż
klocków może być dokonana tylko i wyłącznie przez osobę
pełnoletnią.
Przy
sprzedaży klocków wymagany jest dowód osobisty gdyż
każda transakcja jest spisywana w formie umowy
kupna-sprzedaży.
§8
Ochrona
prywatności
1. Składając zamówienie Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych wyłącznie w celu realizacji zamówienia.